LaVida Massage of West Seattle, WA Facebook Googlemaps Yelp

   5587 Reviews
4700 42nd Ave SW Suite 200
Seattle, WA 98116
206-937-8432
Visit Website

Recent Reviews:


SEATTLE, WA
Carrie! Carrie is the absolute best. Ok, and your reception staff are always super friendly and very good.

SEATTLE, WA
Love my therapist-always professional, ask questions and tells me what they are doing.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 19, 2024
Hi Kristin! We are so excited that Shanon has been a great fit for you! We look forward to seeing you at your next visit. -Sam

SEATTLE, WA
It was a wonderful massage!!! I would definitely recommend your services to everyone!
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 17, 2024
Hi DeAnna! We are so excited that Shane was such a great fit for you. We hope that you consider us again in the future for your self care! -Sam

SEATTLE, WA
Easy to get to, park, staff is professional and premises are clean. I have a medically prescribed reason for visiting and my visit produced exactly what my doctor was directing.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 17, 2024
Hi Ann-Marie! Thank you for choosing us to help you with your self care needs. We are so glad that you enjoyed your visit. We hope that you consider us again in the future when you need another appt. Have a lovely day! -Sam

SEATTLE, WA
Great space and fantastic massage therapist. I could tell Carrie had strong experience because she was able to adapt the pressure and techniques based on the tension in my body. Highly recommend her for sure.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 17, 2024
Hi Andrea! We are so excited to hear that Carrie has been a great fit for you. We look forward to seeing you at your next appt! -Sam

SEATTLE, WA
Rae was amazing. I felt comfortable and well treated. I felt my body open and relax.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 13, 2024
Hi Stephanie! We are so excited that Rae was such a great fit for you. We look forward to seeing you at your next visit! -Sam

SEATTLE, WA
Too many cancelled appointments that it’s not a reliable place to book a massage. It’s understandable that things happen, but 6 cancelled appointments is a bit much and the turnover of therapists seems to be increasing. I was offered a free 30 min upgrade on my next appointment twice, but of course my next booked 90 min massage was cancelled hours before the scheduled time. If you want a walk in appointment I’m sure it would be fine, but if you schedule in advance there’s a good chance it gets cancelled.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 12, 2024
Hi Melanie, thank you for taking the time to leave us some feedback on this platform. We can understand your frustration and are very sorry about the cancelled appts lately. I am out of spa today, but plan on calling you tomorrow so that we can come up with a resolution. Thank you for being a member and I look forward to chatting with you tomorrow. Best, Sam

Seattle, WA
Staff is great and so friendly!! The location is very convenient, parking available and late hours too The massage therapists are also experienced and have each have different methods and practices and so great variety. The base price for massage is t bad either very reasonable!
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 12, 2024
Hi Marissa! Thank you for taking the time to leave us this feedback. We appreciate you and look forward to seeing you at your next appt! -Sam

SEATTLE, WA
Restricted sessions due to demand and staffing is a bummer.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 12, 2024
Hi Sherrie! Thank you for taking the time to reach out. We are sorry to hear that you are finding it hard to book your appts. For last minute openings, you can always add yourself to our waitlist. We have last minute cancellations all the time (we currently have several openings for tomorrow at this time). Otherwise, I am happy to see that you are currently booked every two weeks through July. We are able to schedule 6 months out, so if you would like to book more appts, please feel free to give us a call at 206-937-8432. Thank you for being a long term client of ours. We look forward to seeing you at your next appt! Best, Sam

SEATTLE, WA
LaVida and it's staff always provide a stellar experience. The spa is clean. The therapists are talented. The front desk staff are kind and helpful.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 12, 2024
Hi Samantha! Thank you for taking the time to review us on this platform. We appreciate your kind words and look forward to seeing you at your next visit. Thank you for being a long time client of ours! -Sam

SEATTLE, WA
Your facility is clean, always immaculate John Regan is the best Massage Therapist Sam up front is very nice and great to work with
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
May 12, 2024
Hi Jeff! Thank you for the kind words. It is always a good day when we see you on the schedule. Thank you for being a long time client and we look forward to seeing you at your next visit! -Sam

SALINAS, CA
When you have a promotion to sell gift cards, and you reward us with $25 gift cards for every $100 we spend, there should be no expiration on our rewards! I felt robbed on April 1st when I tried to use my $25 reward and was told it expired yesterday (Easter Sunday)!!!! I looked back on the website advertising the promotion, and there was no mention of any expiration dates.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
April 30, 2024
Hi Nina, We are sorry to hear that you missed out on using your bonus card. Luckily the $25 bonus card was like a coupon and you didn't lose any money as the gift card you paid for never expires. We make sure to let our clients know there is a 3 month window to use those bonus cards and the expiration date is listed on the back of the bonus card as well. All gift card promotions online are ran by corporate and are separate from our in-studio gift card promotions. You can always ask to check in with management if this situation happens in the future. Again, we are sorry you missed out on the bonus card. We appreciate your time and being a member with us! Have a great day! - Francis, Assistant Manager

SEATTLE, WA
Shannon is amazing!

SEATTLE, WA
I really like massage services by Carrie. She is very skilled, attentive to her clients' needs and very engaging. Because of this, she is so popular, which results in her limited availability for future scheduling. This, in turn, leads to unused massage credits when we have to wait 2-3 months to get on her schedule.

SEATTLE, WA
Reception seemed efficient and massage therapist was knowledgeable and effective.

SEATTLE, WA
Love going there. Staff is always great and so is The massage

SEATTLE, WA
Rene is a great therapist.

SEATTLE, WA
Booking ease, cleanliness, location, skilled professionals, that our massages don't expire.

SEATTLE, WA
Carrie is the best massage therapist, I’ve gone to her for about ten years. Also they have great front desk and scheduling and customer service!
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
April 17, 2024
Hi Michelle! Thank you for being such a loyal long-time client of ours. We appreciate you and look forward to seeing you at your next appt! -Sam

SEATTLE, WA
We live in a digitally managed landscape for most of our day to day lives and the online digital Booking system never worked. It was inconvenient to call and get an appointment at a preferred time and the inability to plan using the booking system online resulted in me going elsewhere. Even after discussing this when canceling my account it was clear there was no interest in updating this to remain competitive or keep my business. They just said “you should just call, we don’t use the online tool.” Hope this feedback helps you make some meaningful changes.
Response From LaVida Massage of West Seattle, WA
April 16, 2024
Good Morning Jarrett, Our booking system is connected to our scheduling system and unfortunately we have no sway on how it functions. The online booking system works well for people that have flexibility because there usually needs to be an adjustment to the start time or session length. Otherwise, calling is best when you have specific needs. The system cannot tell the true availability that maximizes a therapists schedule, this is why we direct people to call if they are having issues online. Our apologies for your experience and we really appreciate your feedback. We strive to make our clients booking experiences as convenient as possible. Again, thank you for your feedback, we hope you have a great day. - Francis, Assistant Manager